2016. december 30., péntek

B.Ú.É.K.!

Ez az év nem volt valami termékeny, az év első felét a könyvek tették ki. Faltam őket. 
Aztán szép lassan belendültem, de  inkább horgolás terén. 
Mutatom is őket szép sorban.


Volt húsvéti képeslap csere-bere is :)
Adtam / kaptam


Bigli Migli ♡.♡ szerelem


És már készültek a karácsonyi apróságok




Karácsonyi képeslap csere-bere is akadt ;)
Adtam / kaptam




Ismét volt karácsonyi ajándékozás :)
Magdinak készültek szeretettel :)


 Zsuzsannától kaptam <3


Végül babaköszöntők készültek :) 




Remélem jövőre nem leszek ilyen trehány, és mindig frissen megmutatom a dolgaimat. :)
 Legyen ez az új évi fogadalmam!



Kívánok mindenkinek nagyon boldog új esztendőt!














2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű dolgokat alkottál! Örülök, hogy legalább most láthattam! :)
    Kívánok Neked nagyon boldog új évet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog és hímzésben gazdag 2017-es esztendőt kívánok Neked! Puszillak

    VálaszTörlés