2016. február 19., péntek

JOYFUL WORLD

Üdv újra mindenkinek. Idei első bejegyzésem. Megmondom őszintén, nem sok időm volt hímezni idén (a könyvek még mindig jobban lekötnek ;) ) 

Még év elején, Maja egy közös naptárhímzésre invitálta blogja és facebook-os oldala olvasóit. Mit ne mondjak, azonnal igent mondtam. Miért is ne tettem volna! Ilyen SAL-t még nem  hímeztem, meg amúgy is csak kétszer életemben, eme gyönyörűséget és  szépséget :) 

Szóval, nagy buzgón neki estem vásznat és fonalakat válogatni. Úgy döntöttem, hogy 32ct márványos kávésra varrom az egészet. Tervben volt, hogy egymás alá, esetleg 3*4-es méretben hímzem, de úgy döntöttem, minden hónapot külön-külön fogok megcsinálni. Ehhez akadt egy csodaszép régi vállfa, amit lefestettem fehérre és azon lógnak majd :)

Mutatom is az első negyedévet :)

Januárral egész hamar végeztem, a róka nagy kedvenc lett rajta :)


Jött február. Nos, ő nagyon sokáig készült. Valahogy a felénél úgy éreztem ez az egész nem nekem való ...


... aztán megláttam márciust! Szerelem volt első látásra. Február pikk-pakk elkészült, hogy minél hamarabb hozzálássak eme gyönyörűséghez :)


Felőlem jöhet is a tavasz, már nagyon érzem, hogy valahol itt járkál a kertek alatt és lassacskán elődugja orrát, hogy friss illattal és szép éledő természettel lepjen meg minket :) :) 



1 megjegyzés: