2014. április 27., vasárnap

Egy nekem ...

Igen, egy nekem is jár! Ennyi ajándék doboz után eljött az idő, hogy magamnak is összehoztam egy dobozt. 
Varró doboz lesz, vagyis olyasmi, mert túl sok minden nem fér bele. Mondjuk szeretem a zsúfolt, pici helyeket, annak van valami varázsa! :) 

Szeretném elrendezni benne a hímző- és varrótűimet, igazán méltó helyre kerülnének, amit megérdemelnek végre! :) A biztosítótűk sem kallódnának el többet (bár nálam ezt nem lehet biztosan tudni). 

A belseje még nincs készen, még alakulgat, tervem van hozzá, a kivitelezés kicsit bonyolultabb. 
Remélem sikerrel járok és össze tudom varázsolni olyanra, amilyennek megálmodtam. 

A fonal ismét saját festés. Kevertem sötétbarnát és korallpirosat. Mártottam ide, oda, aztán egyikbe és másikba és ez lett a végeredmény! A 7 eddigi fonalamból ez lett a legcsinosabb (szerintem)! :)
Akkor íme ő, vagyis ők, fogadjátok szeretettel! :)

Designer: Blackbird Designs - Thank you Sarah Tobias - Blooms for Sarah

A legfontosabb majdnem lemaradt. Múlt héten megérkezett a rég áhított ollóm is!
Azonnal kapott és tokocskát is, mert megérdemli, szépen dolgozik a kicsike! ;)

Designer: Betty 
(a minta ingyenesen elérhető a szerző blogján)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép dobozt alkottál, a fonalak színe pedig varázslatos! :)
    Az olló... <3
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy :) Az olló nálam is ♥ :D

      Törlés
  2. Nagyon ízléses a dobozkád, és meseszép a saját festésű fonalad is! Tetszetős az új ollód - azt honnan szerezted be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mmanka :) Vateráztam és örültem, hogy végre olyan, amilyenre mindig is vágytam :)

      Törlés