2014. április 14., hétfő

Dobozmánia

Tudom, már régen nem mutattam semmit, de szinte megállás nélkül gyártottam a dobozokat kicsiknek és nagyoknak egyaránt. Készült baba-, varró- és teadoboz.

Volt, amit ajándékba adtam és volt amit ajándékként készítettem kérésre! 
Kedvencem igazán nem lett, mert mindet szerettem csinálni! Bár, ha jobban belegondolok, a rózsástól nem szívesen váltam meg, ő egy picit talán jobban belopta magát a szívembe! ;)

Hát akkor, íme a dobozrengeteg: 






Folyt.köv. :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon termékeny voltál "dobozügyileg" :) Teljesen meg tudom érteni, hogy mindegyik nagy kedvenced volt. A piciknek valók csuda aranyosak, a nagyoknak készített dobozok pedig elegánsak. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Jucus! Még az én dobozom hátra van, csak arra már ötlet nincs ... egyelőre :D

      Törlés
  2. Ezek FANTASZTIKUSAN, nagyon gyönyörűek!!! Mindegyik tetszik, de nálam a macis lett a nyerő - lélekben még gyerek vagyok... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, addig jó, míg gyereknek érzi magát az ember, addig örök fiatal marad :)

      Törlés